Exerciții după cezariană pe spalier

Exerciții după cezariană pe spalier

Exerciții după cezariană pe spalier

Din ce în ce mai des, sarcina se încheie cu o operație cezariană. Este în mare măsură determinată de structura corpului nostru, precum și de stilul nostru de viață și de activitatea fizică atât în timpul sarcinii, cât și cu mult înainte de aceasta. O cezariană este în mod evident o procedură chirurgicală serioasă, dar spre deosebire de aparențe, este necesar să reveniți la activitate cât mai curând posibil. Cu toate acestea, ar trebui să știți când puteți începe antrenamentul după o cezariană și ce exerciții trebuie să faceți pentru a fi sigur.
Cum ar trebui să arate activitatea fizică după o cezariană?

Exercițiu post-cezariană - merită făcut?
Multe femei nu realizează că exercițiile fizice după o cezariană pot și trebuie să fie efectuate. Nu este vorba despre activitate fizică completă și pompare de kilograme în sala de gimnastică, desigur, ci de exerciții ușoare dedicate femeilor după cezariană. În timpul unei operații cezariene, peretele abdominal este tăiat, inclusiv mușchii abdominali și mușchii uterului. Activitatea adecvată după acest tip de naștere va accelera contracția uterului, va face pielea mai elastică și va reduce disconfortul cicatricial, va preveni scăderea uterului și a pereților vaginali, va elimina problemele cu defecația, va ajuta la revenirea la forma de pre-sarcină mai repede și au un efect pozitiv asupra dispoziției.


Când puteți începe exercițiile post-cezariană?
Dacă nu există contraindicații medicale pentru aceasta, femeile ar trebui să înceapă activitatea fizică cât mai curând posibil după operația cezariană. Exercițiile post-cezariană includ în picioare în poziție verticală, adică să te ridici din pat pentru prima dată și să mergi la duș sau să ai grijă de copil. Aceasta este, desigur, o chestiune individuală, deoarece timpul exact depinde de mulți factori, inclusiv în principal predispozițiile personale ale femeii, bunăstarea după operație și afecțiunile însoțitoare. Orice activitate, chiar și cea mai mică, la câteva ore după tăiere, nu este cel mai ușor și mai plăcut lucru de făcut, dar are o influență decisivă asupra convalescenței ulterioare. Primul exercițiu, ridicarea din pat, este posibilă la aproximativ 6 ore după procedură. În a doua zi după naștere, puteți efectua exerciții simple - culcat în pat sau în picioare la duș. Este o strângere treptată a mușchilor, în special a mușchilor abdominali, dar și a unui exercițiu Kegel, deoarece, în ciuda lipsei nașterii naturale, mușchii planșeului pelvin au fost puternic supraîncărcați și tensionați.
Următoarea etapă a activității post-cezariană este efectuarea de exerciții mai avansate, cum ar fi ridicarea gluteală sau întinderea ușoară. Este posibil după aproximativ 14 zile de la naștere. Cu toate acestea, toate exercițiile trebuie să fie atent și trebuie efectuate într-un mod care să nu provoace durere. De asemenea, ar trebui să vă amintiți despre starea actuală a plăgii - în cazul oricărei scurgeri de sânge sau puroi, este absolut necesar să opriți activitatea și să contactați un medic. Acest exercițiu moderat este cel mai bine efectuat în tot postpartum, adică până la 6 săptămâni după naștere. Apoi, de obicei, mergem pentru o vizită de urmărire, în timpul căreia medicul ne poate da undă verde pentru a ne crește gama de activități și a face exerciții fizice mai intens. Un instrument sub formă de spalier va fi perfect pentru aceasta, datorită căruia exercițiile vor fi mai plăcute, mai eficiente și mai interesante.
 

Exercițiu după cezariană pespaliere
De ce sunt spalirele pentru gimnastica cel mai bun echipament de exerciții pentru o mamă proaspătă? Ei bine, este un instrument complet sigur, pentru că îl folosim la fel de mult ca mușchii și articulațiile noastre sunt capabili să facă față, în plus, este multifuncțional și cu ajutorul său putem angaja toate grupele musculare - desigur, cele pe care le dorim in acel momentul. În plus, un spalier acasă este întotdeauna la îndemână și îl puteți folosi fără să ieșiți din casă și ori de câte ori găsiți un moment de timp liber - de exemplu, în timp ce copilul dumneavoastră face un pui de somn sau în timp ce se joacă, totuși cu ochii pe el tot timpul. Spalierul BnechK ocupă puțin spațiu, este complet sigur prin certificări adecvate, este multifuncțional și are un aspect care se potriveste in oorice locuinta. 
 

Exerciții pentru abdomen după cezariană
„Exerciții pentru un stomac plat după sarcină” și „Ce exerciții pentru a arunca kilograme inutile după cezariană?” sunt întrebări pe care mamele noi le pun deseori online. Și nu este de mirare, deoarece această parte a corpului a fost afectată în mare măsură de sarcină și naștere prin cezariană.
Primul exercițiu pe care îl putem face ar trebui să meargă după cum urmează - ne întindem în fața barelor, astfel încât picioarele să fie ușor îndoite la genunchi și ca picioarele noastre să atingă treapta inferioară. Pune-ți mâinile de partea laterală a corpului. Exercițiul implică ridicarea șoldurilor în sus, dar nu uitați să nu le împingeți prea mult în sus, ci să le mențineți paralele cu podeaua pentru o vreme, apoi să reveniți la poziția de plecare. Din această poziție, putem efectua și al doilea exercițiu - strângem mâinile în spatele capului, iar apoi încercăm să atingem alternativ coatele cu genunchii - cotul stâng cu genunchiul drept și cotul drept cu genunchiul stâng. Amintiți-vă că facem aceste mișcări cât de mult putem fără să simțim durere.
Al treilea exercițiu se efectuează în diferite moduri din poziția culcat pe spate, cu excepția faptului că ne întindem pe spate cu capul lângă barele de perete, astfel încât să prindem al doilea sau al treilea treapt de jos cu mâinile. Apoi ridicați picioarele îndreptate în sus, astfel încât degetele de la picioare să atingă scara.
Un alt exercițiu este poziția de agățare - în timp ce stai cu spatele la spalier, ridică-ți brațele și apucă treapta astfel încât să poți atârna liber chiar deasupra podelei. Apoi răsucim trunchiul într-un fel sau altul, ținând poziția pentru o clipă.


Exerciții Kegel după cezariană
Exercițiile Kegel ar trebui să fie, de asemenea, obligatorii imediat după naștere. Metoda de livrare este irelevantă deoarece, în ciuda unei operații cezariene, acești mușchi au devenit totuși slăbiți și tensionați în timpul sarcinii. Unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru regenerarea lor este cel în care ne întindem lângă spalier, astfel încât picioarele noastre să fie agățate de treapta inferioară, cu brațele de-a lungul trunchiului, iar pe stomac așezăm un obiect relativ ușor. - poate fi o carte sau o pernă. Apoi împingem șoldurile puternic înainte, strângând simultan mușchii pelvisului și coborând înapoi pe podea, relaxându-i.
Al doilea exercițiu este suspendat liber pe scara de gimnastică și trăgând picioarele îndoite cât mai aproape de piept, în timp ce în timpul acestei mișcări, mușchii Kegel trebuie strânși și, prin coborârea picioarelor, relaxați-le.

La început poate fi dificil, dar spalierele pentru gimnastica sunt un instrument care va consolida suplimentar efectele muncii noastre și datorită faptului că, prin exerciții fizice, vă folosiți propria greutate corporală și puteți controla fiecare mișcare și intensitate dintr-un anumit exercițiu, este o modalitate sigură de a reveni la fitness după cezariană.

Categorii

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!