Exerciții fizice după naștere

Exerciții fizice după naștere

Exerciții fizice după naștere

 

Multe femei asociază spalierele pentru gimnastică cu sala de sport a școlii sau cu sala de nașteri.  Este unul dintre cele mai bune instrumente pentru nașterea naturală, deoarece ameliorează semnificativ durerea și accelerează întregul proces de travaliu.  Totuși, din ce în ce mai multe mame își dau seama că merită să un spalier pentru gimnastică și în casa ta.  Datorită acesteia, pot fi efectuate o serie de exerciții eficiente și sigure care vor facilita recuperarea rapidă după sarcină și naștere.  


De ce este atât de important și ce exerciții pot fi efectuate după naștere pe spalier?  

Revenirea la activitatea fizică după sarcină și naștere – ce merită să știți?
Se vorbește mult despre activitatea fizică în timpul sarcinii și bineînțeles că este corectă, deoarece exercițiile fizice adecvate aduc multe beneficii, atât influențând bunăstarea în acest moment dificil pentru organismul unei femei, cât și facilitând nașterea în sine.  Totuși, este important să fii activ atunci când copilul ajunge pe lume.  Și deși este firesc să lăsăm totul deoparte pentru a ne concentra pe satisfacerea nevoilor acestei mici creaturi care depinde doar de noi, cu cât ne dăm seama mai repede că trebuie să avem grijă de noi, cu atât mai bine.  Pentru că o mamă sănătoasă și fericită este un copil fericit.
Indiferent dacă ai făcut niște exerciții prenatale dedicate în timpul sarcinii, sau singura ta activitate au fost treburile casnice și eventual o scurtă plimbare, cert este că organismul nu va mai fi același după naștere – este posibil să avem câteva sau chiar câteva zeci de nedorite.  Kilograme rămase, piele lăsată pe abdomen, vergeturi sau celulită pe coapse.  Vina este în principal hormonilor și anume scaderea nivelului de estrogen.  În plus, există dureri de spate și dureri la nivelul coloanei vertebrale și articulațiilor.  Problema incontinenței urinare sau a tensiunii excesive în mușchii perineului și pelvisului, adică mușchii Kegel, provoacă, de asemenea, un disconfort considerabil.  Cu toate acestea, o revenire rapidă la activitatea fizică poate atenua sau elimina complet afecțiunile și, de asemenea, poate avea un efect pozitiv asupra aspectului nostru.
 

Poți să faci exerciții în timpul postpartum?
Răspunsul este da.  Mișcarea în perioada de după naștere este chiar recomandată femeilor, desigur, dacă nu există contraindicații medicale.  Nu vorbim de antrenamente intense, ci de exerciții simple, dedicate, pentru părțile corpului care au fost supraîncărcate și solicitate în timpul sarcinii și nașterii, în special planșeul pelvin și mușchii abdominali.  Datorită exercițiului în timpul postpartum, vom accelera contracția uterului și vom restabili tonusul muscular, vom reduce riscul de complicații, vom scăpa de durerile de spate, vom îmbunătăți starea de bine și vom accelera revenirea la forma anterioară.  Important este că în timpul nașterii în mod natural și fără complicații, exercițiile pot fi începute încă de la 6 ore după naștere, iar în cazul operației cezariene este de 12 ore.  Desigur, acestea ar trebui să fie în principal exerciții de respirație și ușoare exerciții de întindere.
 

Exercițiu acasă pe spaliere de gimnastică
La început, am menționat spalierul pentru gimnastică ca fiind un instrument excelent pentru antrenamentul acasă în timpul postpartum.  Principalul avantaj al unui astfel de exercițiu este ușurința și capacitatea de a ajusta nivelul de dificultate la abilitățile și predispozițiile fiecărei femei.  În plus, gama de exerciții pe barele de perete de gimnastică este atât de largă încât toată lumea va alege cu siguranță ceva potrivit pentru sine chiar la începutul revenirii la activitatea fizică după sarcină și naștere.  Când vorbim despre spalierul pentru gimnastică, merită adăugat că este un echipament care nu ocupă mult spațiu și toată familia se poate antrena pe el.  În plus, BenchK se caracterizează printr-un aspect care se v-a potrivi perfect în decorul oricărui apartament.  Cu toate acestea, sunt atât de multifuncționale încât vor înlocui cu succes nu numai sala de sport, ci și datorită echipamentelor suplimentare, vor deveni ușor și rapid un colț pentru joacă sau muncă.  
 

Antrenamentul Kegel după naștere
Aceștia sunt mușchii podelei pelvine de care trebuie să avem grijă după naștere – chiar și după prima zi.  Cel mai bun exercițiu va fi să vă strângeți mușchii.  Inițial, este recomandat să le faci culcat, așa că întinde-te pe spate cu picioarele spre scară pentru ca atunci când picioarele sunt agățate de treapta cea mai de jos a scării, picioarele să fie ușor îndoite la genunchi.  Apoi ar trebui să strângeți treptat mușchii și vă va fi mai ușor să ridicați ușor capul spre genunchi în timp ce vă relaxați și să reveniți la poziția inițială când vă relaxați.  Exersarea mușchilor Kegel pentru a angaja mușchii pelvieni să lucreze – în timp ce ne întindem ușor, stăm cu spatele la scară și cu mâinile apucăm treptele de la nivelul capului.  Apoi, prin strângerea mușchilor Kegel, faceți o genuflexiune până când brațele sunt complet îndreptate la coate, rămâneți o clipă în această poziție, apoi, relaxând mușchii, reveniți la poziția inițială.  Cel mai important lucru aici este calitatea performanței, și mai puțin important numărul de repetări.


Exercitarea mușchilor abdominali în postpartum
În primul rând, este vorba despre activarea mușchiului transversal, datorită căruia se poate restabili tonusul corect al mușchilor abdominali.  În faza inițială nu se pune problema de crunch, ci de exerciții moderate de întindere și întărire.  Unul dintre ele este agățat liber pe o bară de perete de gimnastică.  Stai cu spatele la scară și apucă treapta cu ambele mâini la o astfel de înălțime încât picioarele tale să nu atingă pământul în timp ce atârnă liber.  Rămâneți în această poziție pentru ceva timp, amintindu-vă să strângeți mușchii abdominali și să mențineți coloana dreaptă.  O versiune extinsă a acestui exercițiu va fi ridicarea picioarelor în aer, așa-numita stație în aer - în timp ce atârnați liber, ridicați picioarele îndreptate la genunchi astfel încât să fie paralele cu solul și  apoi rămâneți în această poziție pentru un timp – mușchii abdominali sunt apoi încordați maxim.  Dacă nu ne simțim la dispoziție, ne putem ridica ușor picioarele, astfel încât să simțim doar o ușoară tensiune în abdomen.

 

În orice caz, chiar și cea mai mică activitate efectuată în mod regulat va aduce rapid rezultate benefice.  Cel mai important este să începi rapid și să nu te lași descurajat de începuturi grele, deoarece postpartum este momentul în care modificările survenite în timpul sarcinii și nașterii regresează cel mai repede.  Spalierul pentru gimnastică este cu siguranță cel mai bun instrument pentru a reveni la forma visată.

 

 



 
Categorii

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!